Ens trobem sempre els diumenges al mati, al Bar Rally de Palafrugell, i sortim a esmorzar i a fer rutes d’uns 100 – 150 kms. De vegades passem tot el dia fora i d’altres fem sortides de cap de setmana.

Rodem per tot arreu, del mar a la muntanya, de la vall a la plana, del Cap de Creus al Delta de l’Ebre. Faci fred o calor, faci vent o plogui, res ens atura.

Tenim molt bon rotllo amb altres grups de moters, anem a les seves concentracions i moltes vegades ens quedem a passar el cap de setmana amb ells gaudint de les seves festes.

Que fem?

Sortides:

Els diumenges fem sortides d’uns 100/150 km.

Com a bons moters la primera cosa que fem es un bon esmorzar de forquilla. Ens coneixem un bon grapat de bars i restaurants on es pot menjar força bé amb un bon preu. Des de cap i pota a calamars a l’andalusa, o embotits i formatges de la muntanya acompanyats d’ un bon pa sucat amb tomata. O be “platillos” com ara una bona vedella amb bolets, brasa etc.

Un cop ben tips ja es hora de fer uns quants kilòmetres. Hi ha un munt de coses per anar a veure. Ens va agradar molt:

• el Museu de les miniatures i micro miniatures de Besalú.
  • Rupit ciutat medieval d’Osona amb el seu pont penjant i els seus carrers empedrats.
  • VIc i el mercat del diumenge amb la seva plaça de les arquedes.
  • Sta Coloma de Farnés i la seva fira de la ratafia
  • Olot amb la seva zona volcànica.
  • La vista impressionant des de Cap de Creus o la del Santuari de Nostra Senyora del Far, la de Banyuls Sur Mer o la  de la Mare de Dèu dels Angels etc.

De tant en tant muntem una excursió de cap de setmana. Hem pujat a Montserrat, hem anat a L’Horta de Sant Joan, i a passejar en barca pel Delta de l’Ebre.

La mes llunyana va ser al Pont de MIllau (França), esta considerat el  mes alt del mon, està suspès a l’aire entre el cel i la terra, es un viaducte que sembla un veler. Té 343 metres d’alçària i una longitud de 2460 mts.

SI tenim ganes de cremar benzina i fer pujar l’adrenalina, fem unes quantes corbes de Lloret a Tossa.

Des de d’alt de la moto tot és diferent, el mon es veu i es flaire d’ una altra manera, la sensació de llibertat que et dona es inexplicable. Vine i en gaudirem junts.

Empordà Custom Sortides
Empordà Custom Excursió

Participació en concentracions:

Normalment una concentració es compon d’un bon esmorzar, d’una ruta on es pot disfrutar del brugit de moltes motos juntes rodant per la carretera, ja que La policia i els organitzadors solen tallar el transit per poder circular totes juntes. Quan s’arriba al lloc de sortida es continua amb un concert de musica i a ultima hora es fan sorteigs entre tots els assistents. I sense adonar-t’en has passat un mati de diumenge disfrutant del món de les motos.

En les concentracions de cap de setmana, anem a un hotel que esta obert exclusivament per a tots els moters. A la nit de dissabte sol esta amenitzada per jocs diguem-ne “Infantils” com el joc de les cadires o carreres de sacs, amb globus o esquis de fusta que llisquen pel terra de la sala. Etc.

Després de sopar,que normalment sol ser un buffet lliure, hi ha el ball “discotequero” i per acabar la nit es molt tradicional stripteases masculí i femení

El diumenge el mati en hi ha que fan ruta i d’altres que aprofiten per a fer una mica de turisme per la població o voltants i cap el migdia abans del dinar reparteixen els premis dels jocs del dissabte.

En acabat anem a dinar i després, apa, tothom cap a casa!!!!